...

My Melody Kawaii

bismillahirrahmanirrahim

nikmat Allah

Friday 7 October 2011

buat hari ini . .

Assalamualaikum

   Apa khabar? lma dh x update blog nie . rindu pon ada . (hehe) lma-lma x update blog pon ada permintaan dr peminat tnya saya bila nk update blog . . wawa x sangka . (gurau je la don't believe it)
   Knapa lma x update blog? sbbnyer x byr b.band la bab tu la . lgi satu saya busy sgt!! final exam lgi sepuloop ari je . STREESSS . haha x mow streessstreess nnti tua .. haha
Doakn saya taw! mudah-mudahan dgn berkat doa kalian semua saya dpt mnjwb peperiksaan yg bkal tiba dgn tenang dan mudah . AMIN
 
 hari nie saya cma nk mngumukakan CIRI-CIRI ORG YG DICINTAI OLEH ALLAH S.W.T
   1:: org yg sabar
   2::org yg bersatu-padu berperang di jalan Allah
   3:: org yg adil
   4::bertawakal
   5::berbuat baik
   6::owg yg teliti
   7::org yg mmberi bantuan kpd org malang
   8::lemah-lembut
   9::peramah
   10::org yg taat
   11::mempunyai pekerjaan
   12::rendah diri
   13::mengulangi doanya
   14::menunaikan solat fardhu dan sunat
   15::mensyukuri nikmat Allah
   16::berkeyakinan diri
   17::tidak bnyk berckp
   18::berakhlak tinggi
   19::suka mmbuat kebajikan
   20::penguasa yg adil

-sama-sama berusaha membina diri ke arah kecintaan-Nya dan jauhkn lah diri drpd kemungkaran-Nya ..

No comments:

Post a Comment