...

My Melody Kawaii

bismillahirrahmanirrahim

nikmat Allah

Saturday 3 December 2011

berfikir sebelum terlambat

Assalamualaikum .
syukron kasitran kerana masih setia membaca dairi kehidupan saya . Alhamdulilah kpd yg Maha Besar kerana pelindungan serta kesedaran yg diberikan kpd saya . Pasti anda binggung kenapa muka buku sudah tiada . Sebenarnya saya sudah tutup muka buku saya . Malam sblm saya tutup muka buku saya,ummi saya berpesan agar tidak terlalu sosial .kerana pda masa skrg kita tidak boleh mmpercayai sgt dgn kecanggihan yg ada pda msa kini . bnykkan pendustaan belaka yg bisa mmbwa kpd kepadahan . pda masa skrg sahabat yg pling akrab dgn kita pon tidak boleh mmpercayainya 100% . bkn apa cuma berwaspada  sblm terkena . kebanyakan rakan yg terjerebak ke lembah maksiat adalah disebabkan hasutan rakan sebaya . ada juga kes yg rakan snggup MENJUAL rakannya sendiri utk kepentingan dirinya sendiri . Pada zaman skrg dunia tidak seaman dahulu .Dunia tidak setenang dahulu .
Saya tutup muka buku saya kerana sudah terlalu byk saya melayani muka buku . sekarang masanya utk saya tidak terlalu ghairah dgn muka buku . lgipon beberapa hari yg lepas saya diugut oleh seseorang utk mmbrikan kpdnya kata laluan muka buku saya . katanya dia hndk mencerobohi muka buku saya dan hndk mnukar kata laluan muka buku saya .Mujur dgn perlindungan Allah s.w.t, dia tidak boleh mencerobohi muka buku saya ..Alhamdulilah. utk langkah berhati-hati saya terpaksa tutup :( . apa-apapon saya boleh manfaatkan masa yg ada utk mentela'ah pelajaran  utk peperiksaan PMR thn dpn . Doakan saya yer :) ..

P/L: Natijahnya , jgn terlalu mempercayai internet . ! guna internet utk perkara yg berfaedah . moga diberkati oleh Allah atas apa yg kita manfaatkan . amin
  Wasalam .

No comments:

Post a Comment