...

My Melody Kawaii

bismillahirrahmanirrahim

nikmat Allah

Saturday 27 August 2011

( ̲̅:̲̅:̲̅:̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅:̲̅:̲̅:̲̅ ) Sepanjang hari ini ..

                                 Assalamualaikum
كيف حالك?
❁◕‿◕❁.Macam mana dengan hari kamu semua?seronok? mestilah seronok pasti ada yang sudah balik kampung.Wah!bestnya dpt balik kampung sbb saya tidak mempunyai kampung.bersyukurlah sekiranya kalian masih mempunyai nenek & datuk. sayangilah mereka berdua sebelum mereka berdua dihantar pulang kpd yang Maha Memiliki. Ha! nak tahu tak hari ini saya buat apa? haha. Hari ini tak buat apa-apa pon cuma pergi pekan beli kasut raya sahaja. Mula-mula saya,bersama-sama kakak,abg,serta adik tersayang keluar pekan. Hari ini merupakan hari paling kalut kerana esok Kak gee dah balik Alor star jadi nanti tak ada sesiapalah yang mahu ajak ke pekan/ mana-mana. (╥﹏╥).
 Mula-mula kami pergilah NAGOYA dkt dgn jam besar. Pergi NAGOYA buat apa? haha
ummi suruh kak gee beli kain langsir. sbb kain langsir yang ummi tgh jahit tak cukup.
lpas pergi NAGOYA,kami singgahla di BATA hampir sja dgn NAGOYA. Kakgee srh pilih kasut di situ. Ikutkan hati mahukan kasut yang memperagakan ciri-ciri islamic baru selesa pakai.Di BATA ada yang berkenan di hati tetapi entahla rasa mcm tak mahu ja kasut tu.Jadi Kakgee kta cari kt kedai lain. Banie dh dpt kasut. cuma tinggal saya ngn adik saya sj yang belum ada kasut raya.huhu.
   Kakgee bawa kami beli kasut di kedai lain pulak.Sesak la! banyak kereta jadi....TRAFFIC JAM LA!x pa xpa sabar kan separuh drpd IMAN.
setiap satu kedai,satu kedai yang saya pergi satu kasut pon x minat. nk wat cem mna nie? Kakgee dh la tgh hot temper kt dpn dia dok la monolog sndiri  bla bla bla. sedih la kenapa ngn saya nie? selalu lambat pilih kasut.hati tolonglah suka kasut-kasut nie. x ada langsung yang saya berkenan. Akhir sekali saya biarkan hati saya ini milik Allah biarlah Allah yang menentukan kasut mana yang sesuai buat saya,kasut mana yang menjadi pelindung serta teman kaki saya. Dgn izin Allah serta ketentuanNya akhirnya jumpa pon kasut raya saya atas pilihan abg saya sendiri..:D 
 malu pon ada jgk sbb saya x taste tpi abg saya ada taste..hal adik saya pulak kecian dkt dia. dh tingkatan 2 tapi masih cri kasut dkt belah baby pnya tmpt kasut.wawawa..lawak-lawak...hurmmm.sampai di sini shjalah coretan kisah saya pda hari ini. x la seberapa best mana pon tapi enjoy ea.                               
♥ 

No comments:

Post a Comment